Mystery shopping

Usluga mystery shoppinga koristi se u različitim industrijama gdje je fokus na kvalitetu usluge - retail dućani, hoteli, restorani, poliklinike i ostali. Na taj se način mjeri kako klijenti, odnosno gosti ili pacijenti, doživljavaju Vašu uslugu te provode li se jednaki standardi od strane svih djelatnika i na svim razinama. Naš mystery shopping program procjenjuje on-site kvalitetu usluge, telefonsku komunikaciju te doživljaj web stranice od strane prosječnog redovnog ili potencijalnog klijenta.

Mystery shopping usluga se može koristiti na redovnoj bazi ili povremeno nakon uvođenja novih proizvoda i akcija ili nakon provedene edukacije djelatnika da bi se provjerili rezultati.

Zašto angažirati nas?

  • S obzirom da smo kao grupacija i sami počeli kao klijent, jako dobro poznajemo posao iz perspektive klijenta
  • Naše izvještavanje je na najvišem nivou u Hrvatskoj - Više detalja »
    • Klijenti imaju pristup izvještajima u on-line aplikaciji sa svojim korisničkim podacima 24/7
    • Klijenti mogu koristiti besplatnu mobilnu aplikaciju za pregledavanje izvještaja preko svojih smartphone-a
    • Izvještaji su dostupni po lokaciji ili odjelu, po managerima odnosno doktorima; prikazujemo trendove kretanja rezultata, kritične točke i slično.
    • Svi se izvještaji mogu exportirati u Excel radi daljnje obrade

    Primjer izvještaja 1 », primjer izvještaja 2 »
    (napomena: prikazani rezultati nisu stvarni, već zamišljene situacije navedene kao primjer)


    Otvori galeriju » (Primjeri prikaza rezultata u web aplikaciji)

  • Vrlo kvalitetna baza tajnih kupaca na području cijele Hrvatske
  • Konkurentne cijene - zatraži ponudu »

Organizacija projekta

U dogovoru s Klijentom sastavlja se upitnik i scenarij posjete gdje definiramo koji su Vaši trenutni standardi, što želite postići te što točno i na koji način želite da naši evaluatori provjere. Temeljem dobivenih informacija provodimo odabir tajnih kupaca/gostiju/pacijenata i educiramo ih.

Tajni kupci su educirani dostavljati objektivni uvid u stvarno stanje, a njihove izvještaje dodatno detaljno provjerava naš interni tim da bismo bili sigurni da ste dobili točne i kvalitetne informacije.

Cilj je prepoznati postoje li razlike između definiranih standarda i stvarnog stanja - što funkcionira dobro, a koja bi područja trebala biti poboljšana. Kontrolira se cjelokupno stanje - od čistoće i urednosti prostora do stručnosti, ljubaznosti, organiziranosti i posvećenosti djelatnika u svakom segmentu poslovanja. Također se kontrolira vrši li se ispravno naplata.

Prema našem iskustvu, najbolji se rezultati postižu kombinacijom internih kontrola i eksternih u obliku mystery shoppinga.